Options:

Murat Kekilli Şarkı Dinle

Murat Kekilli Essek Gozlum




Murat Kekilli - Eşek Gözlüm



Oy benim eşek gözlerine kurban olduğum

Ne de güzel bakıyorsun oy sürmeli sürmeli

Şimdi bana çok kızacaksın seni bilmezmiyim

Kötü niyetle söylemedim vallahi billahi



Dünya'nın en güzel gözleri eşşeklerdedir,

Sana yaptığım onca iltifat hep bu nedenledir



Yine beni yanlış anlarsın

Niye bana kızarsın

Ah be kader aklıma geldi

Karaların aldığı



Tut ki kara gözlüm dedim

Tut ki mavi yeşil

Ama dünya'nın en güzel gözü eşeklerdedir



Etiket :

Murat Kekilli - Eşek Gözlüm Mp3 Dinle

Murat Kekilli - Eşek Gözlüm Müzik Dinle

Murat Kekilli - Eşek Gözlüm Şarkı Sözü



Murat Kekilli Cilgin




Murat Kekilli - Çılgın



Seni çılgın hadi oradan

Seni sevdiğimi de nerden çıkardın nerden çıkardın

SENİ ÇILGIN SENİ ÇILGIN HADI ORADAN

SANA VURULDUĞUMU NERDEN ÇIKARDIN NERDEN ÇIKARDIN

Ne vücut ölçülerin ne masum güzelliğin

Beni hiç mi hiç alakadar etmiyor ETMİYOR

Tanrım bu söylediklerimin hepsi yalan

Bana bir gülüyorsun ya hani Murat diyorsun ya

Hani bakıyorsun ya göz bebeklerimin içine

Sen bana aldırma gel

Yağmura ne gerek var gel

Sana sırılsıklam aşığım gel

BEN CEZA HERKES BİTTİ



Etiket :

Murat Kekilli - Çılgın Mp3 Dinle

Murat Kekilli - Çılgın Müzik Dinle

Murat Kekilli - Çılgın Şarkı Sözü



Murat Kekilli Gitme




Murat Kekilli - Gitme



Gitme harcanmaz acılar gitmekle

Ki ben daha yeni çıktım gün ışığına

Bilmiyorsun

Batakla deviniyor vardığın kentler

Gitme, gittikçe gömülüyorsun

Gitme dudağında yaşandı bütün korkular

Daha yeni buldum gülüşü mü

Oysa gitme

Çırılçıplak bu şiirden



Bilmiyordun, beklemiyordun bu yağmuru

Küskün bir bulut mu bıraktın ardı sıra?



Gitme, eksik vermisim çocukluğumun ölü kuşlarını

Heeem eskimez suçlar hatırlandıkça

Bilmiyorsun, bütün kehanetlerim doğruladı kendini

Az önce öldürürdü bir benzerim

Gitme, gittikçe bana benziyorsun



Etiket :

Murat Kekilli - Gitme Mp3 Dinle

Murat Kekilli - Gitme Müzik Dinle

Murat Kekilli - Gitme Şarkı Sözü


Murat Kekilli Avara




Murat Kekilli - Avara



Yeter olsun yeter olsun çok ağlattın yeter olsun

O kızıl saçlarını çözen benden beter olsun

x 2



Karadır kaşlarım kara, sineme açtın yara

Beni dünyada avara eden bin beter olsun

x 2



Ah güzel geçersen elime çekerim seni yenide

Benim şimdiki halime gülen bin beter olsun

x 2



Karadır kaşlarım kara, sineme açtın yara

Beni dünyada avara eden bin beter olsun

x 4



Etiket :

Murat Kekilli - Avara Mp3 Dinle

Murat Kekilli - Avara Müzik Dinle

Murat Kekilli - Avara Şarkı Sözü


0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!