Options:

Esra Kahraman Şarkı Dinle

Esra Kahraman Bazen




Esra Kahraman - Bazen



Bazen gider aklın başından

gözlerin görmez olur

Sesin uzanmaz olur sevdiğine

Sözlerin demez olur



Öyle bir derya ya dalar ki matemin

Tutamaz dünyayı ellerin

Yakamozlar kararır

Kapkara perden olur

Kasırgalar kabusun



Gösterse güneş yüzünü

durulsa sular

Çağlasa ya gözlerin

Hani umuda haykırışlar



Etiket :

Esra Kahraman - Bazen Mp3 Dinle

Esra Kahraman - Bazen Müzik Dinle

Esra Kahraman - Bazen Şarkı Sözü



Esra Kahraman Yalan




Esra Kahraman - Yalan



Her gün unuttum diyorum artık bitti

Bu gün yepyeni bir gün

Sonra küçük bir bakışın

Senin küçücük bir gülüşün

Alevlendiriyor külleri



Soranlara unuttum diyorum

Adı neydi hatırlamıyorum,

ben artık sevmiyorum

Yalan



Ama öyle demiyor içim

Susmuyor susmuyor kalbim

Hala deli divaneyim



Nereye baksam ne yapsam her şeyde sen

Güzelde ve çirkinde

Güzelde sevgin var insafsız

Çirkin koyup gidişin sevmiyorum deyişin



Soranlara unuttum diyorum

Adı neydi hatırlamıyorum

Ben artık sevmiyorum

Yalan





Ama öyle demiyor içim

Susmuyor susmuyor kalbim

Hala deli divaneyim



Etiket :

Esra Kahraman - Yalan Mp3 Dinle

Esra Kahraman - Yalan Müzik Dinle

Esra Kahraman - Yalan Şarkı Sözü



Esra Kahraman Ah Annem




Esra Kahraman - Ah Annem



hayırsız bir yarin ardına düştüm

zindan oldu gençliğim

onu çok seversem o da sever dedim

alt üst oldu benliğim



ah annem annem nasıl etsem

bu derdimi kime döksem

ah annem annem nereye gitsem

ağlatıyor beni kimi sevsem



kimi gün kuşlar gibi

kalbim derinden aktı güzel günler bekledim

kimi gün aynalarda

gülen yüzü aradım boşa çıktı hislerimah annem annem nasıl etsem

bu derdimi kime döksem

ah annem annem nereye gitsem

ağlatıyor beni kimi sevsem



Etiket :

Esra Kahraman - Ah Annem Mp3 Dinle

Esra Kahraman - Ah Annem Müzik Dinle

Esra Kahraman - Ah Annem Şarkı Sözü



Esra Kahraman Ah Annem




Esra Kahraman - Ah Annem



hayırsız bir yarin ardına düştüm

zindan oldu gençliğim

onu çok seversem o da sever dedim

alt üst oldu benliğim



ah annem annem nasıl etsem

bu derdimi kime döksem

ah annem annem nereye gitsem

ağlatıyor beni kimi sevsem



kimi gün kuşlar gibi

kalbim derinden aktı güzel günler bekledim

kimi gün aynalarda

gülen yüzü aradım boşa çıktı hislerimah annem annem nasıl etsem

bu derdimi kime döksem

ah annem annem nereye gitsem

ağlatıyor beni kimi sevsem



Etiket :

Esra Kahraman - Ah Annem Mp3 Dinle

Esra Kahraman - Ah Annem Müzik Dinle

Esra Kahraman - Ah Annem Şarkı Sözü

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!