Options:

Hayko Cepkin Dinle

Hayko Cepkin Firtinam




Hayko Cepkin - Fırtınam



çoban oldum gidiyorum

yapayalnız bu diyardan

kırbacını vurma yüzüme

düşürür halim zor aah

düşürür halim zor aah



kar'ın oldum eriyorum

güneş olma yamacımda

ırmağın olurum senin

sularım önünde durma



yolum uzun

gör güzelim

vakit doldu ben gideyim

küçük yaşta ağlar oldum

fırtınamsın benim

sen estikçe ben titrerim



çoban oldum gidiyorum

yapayalnız bu diyardan

kırbacını vurma yüzüme

düşürür halim zor ah

düşürür halim zor ah



karın oldum eriyorum

güneş olma yamacımda

ırmağın olurum senin

sularım önünde durma



yolum uzun gör güzelim

vakit doldu ben gideyim

küçük yaşta ağlar oldum

fırtınamsın benim

sen estikçe ben titrerim



yolum uzun gör güzelim

vakit doldu ben gideyim

küçük yaşta ağlar oldum

fırtınamsın benim

sen estikçe ben titrerim



Etiket :

Hayko Cepkin - Fırtınam Mp3 Dinle

Hayko Cepkin - Fırtınam Müzik Dinle

Hayko Cepkin - Fırtınam Şarkı Sözü



Hayko Cepkin Son Kez




Hayko Cepkin - Son Kez



son kez

gölgemden gölgen koptu

hem de çok derinden dertliyim

sesin yok tenin yok

sessizlik son kez

tüm o sevgilerimi geri ver bırak

yoruldum çok yolun açık olsun kimse geri dönmez



son kez

gölgemden gölgen koptu

hem de çok derinden dertliyim

sesin yok tenin yok

sessizlik son kez



herşey biter sen mi kaldın bir yalnız

herşey diner yeter ki sen zamanı ver

o sevgilerimi geri ver bırak

yoruldum çok yolun açık olsun

kimse geri dönmez



herşey biter sen mi kaldın bir yalnız

herşey diner yeter ki sen zamanı ver

x2



(this is the nightmare)



Etiket :

Hayko Cepkin - Son Kez Mp3 Dinle

Hayko Cepkin - Son Kez Müzik Dinle

Hayko Cepkin - Son Kez Şarkı Sözü



Hayko Cepkin Yalniz Kalsin




Hayko Cepkin - Yalnız Kalsın



Gömdün sandın gittiğinde

Bir demet çiçeğim bile yok

Toprak kaldım gittiğinde

Filiz verdim de suyu yok



Yalnız kalsın dediğin diline

Bedduadır sesinin teline



Gömdün sandın gittiğinde

Bir demet çiçeğim bile yok

Toprak kaldım gittiğinde

Filiz verdim de suyu yok



Yalnız kalsın dediğin diline

Bedduadır sesinin teline



Let's face it

Robbery rising

We're all bad all, bad all faces

We're all beaten

We've seen anybody rise at

We're all the rise at

We're all the

We're all the passion

We're all the bad seeds

We're all bad all, bad all feces

We're all beaten

We've seen anybody rise at

We're all the rise at



Etiket :

Hayko Cepkin - Yalnız Kalsın Mp3 Dinle

Hayko Cepkin - Yalnız Kalsın Müzik Dinle

Hayko Cepkin - Yalnız Kalsın Şarkı Sözü



Hayko Cepkin Oluyorum




Hayko Cepkin - Ölüyorum



unutulurmu gökyüzü

yitirirmiyim bu gül yüzü

birer birer neyim kalır geriye baksam da

solarmıyım gündüz gece

güneşim yoksa bu son hece

birer birer neyim kalır geriye baksam da

zehirlendi dudaklarım

çocukken nasıl ağlardım

birer birer neyim kalır geriye baksamda



ne kaldı bak ellerimde

biliyorum gülüyorsun

her adımım daha derine

ölüyorum...



törpülenmiş tırnaklarım

güçsüzdüm ben de avlandım

birer birer neyim kalır geriye baksam da

herşeyim olmuş bilmece

çözdükçe gördüm işkence

birer birer neyim kalır geriye baksam da

bir başıma kaldım şimdi

nerde hata yaptım bilmem ki

birer birer neyim kalır geriye baksam da



ne kaldı bak ellerimde

biliyorum gülüyorsun

her adımım daha derine

ölüyorum..


0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!