Options:

Gülay dinle

Gulay Dostum Dostum




Gülay - Dostum Dostum



Bin cefalar etsen almam üstüme oy

Gayet şirin geldi dillerin dostum oy

Varıp yadellere meyil verirsen oy

Gış ola bağlana yolların dostum dostum



İlahi onmaya yardan ayıran oy

Bahçede bülbüller ötüyor uyar oy

Kula gölge ise Allah'a ayan oy

Senden ayrılalı gülmedim dostum dostum



Pir Sultan Abdalım gülüm dermişler oy

Bu şirin canıma nasıl kıymışlar oy

İster isem dünya malın vermişler oy

Sensiz dünya malı neylerim dostum dostum

Etiket :

Gülay - Dostum Dostum Mp3 Dinle

Gülay - Dostum Dostum Müzik Dinle

Gülay - Dostum Dostum Şarkı Sözü



Gulay İstanbul Agliyor




Gülay - İstanbul Ağlıyor



Tirende Biletsiz Sevdalar Vardi

Vagonlar Kacaklara Gözyumarlardi

Aksada Yüreklere Kar Pinarlari

Sevdanin Arkasi Var Ardi Bahardi

istanbul Agliyor Sen Agliyorsun

Hadi Git Git Artik Ne Duruyorsun

Yolcular Hep Kacak Bizse Tutuklu

Gözler Agliyor Tutkulu Cocuksu

istanbul Agliyor Sen Agliyorsun

Sevdigin Bekliyor Ne Duruyorsun

(Yildiz Avlarim Gögün Mavisinde

Her Dem Bakislarina Gözlerinin

Deryasinda Pusu Duran Ellerimi

Sana Tuzaklarim Her Tetik

Düsürdügümde Gözlerin Ölüme

Az Kalirim Yanliz Gördü Ya Gelir

Bende Kalir Yanlizlik Uzar Geceler

istanbula Yagmur Yagar Karla

Karisik Kari Ayiklar Yagmur Kokularini

Alirim Koynuma Ot Koyarim Göz

Ucuma Anlarim Yine Yangin Yine

Hasret Yakinan istanbuldan Düsen Payima

Bide Yüzünün Giderken islakligi)

Gül Damlasi Düsmüs Ates Yurduydu

Daglara Dil Uzatan Narli Kuyuydu Yagsada

Gönülere Gam Geceleri Ceren Yarasinda

Ask Büyütürdü Yaksada Gönülleri Gam

Geceleri Ceren Yarasinda Dert Büyütürdü

istanbul Agliyor Ben Agliyorum Hadi Kalk Gel

Artik Dayanamiyorum Yolcular Geldiler Sen

Yoksun icinde Yüreyim Can Veriyor Acilar icinde.

Etiket :

Gülay - İstanbul Ağlıyor Mp3 Dinle

Gülay - İstanbul Ağlıyor Müzik Dinle

Gülay - İstanbul Ağlıyor Şarkı Sözü



Gulay Babuba




Gülay - Babuba



Sevdiğim iki gözüm ellere yar oldu babuba

Kara tren aramıza kara duman ekti de

Göz göre göre yazık Eyub'a

Buraları sevemedim gönül orada

Yanıyorum tuz biber yarada

Deli gönül eremedi eyvah murada

Ölüyorum tuz biber yarada

Gözlerimin karesi kırmızı nar oldu babuba

Meriç'in azgın suyu aramıza girdi de

Göz göre göre yazık Eyub'a

Etiket :

Gülay - Babuba Mp3 Dinle

Gülay - Babuba Müzik Dinle

Gülay - Babuba Şarkı Sözü



Gulay Dunya




Gülay - Dünya



yüzüne bakılasın yok ya dünya

yaradanın hatırına sana gelişim

iki ateş arasında yaşanır ya

öyle bir şey sana gelişim

beni istedin içine aldın

yine ben sana sığındım kaldım

çaresizlikten seni sevişim

bil ki bu sana son kez gelişim



dönemem geri ayağımda zincir

yaranın acısı içimde sancı

hem ileri yok hem de bir adım geri

çekiştirdiğimiz kuru bir candır

Etiket :

Gülay - Dünya Mp3 Dinle

Gülay - Dünya Müzik Dinle

Gülay - Dünya Şarkı Sözü




0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!