Options:

Lara Şarkı Dinle

Lara İhanetin Bekcisi




Lara - İhanetin Bekçisi



Kalbimi ikiye böldün sen giderken

Canim yarisi senin,yarisi ihanetinin bekçisi

Hasreti koydun gittin be sen bu eve niye

O seni benden daha mi fazla sevdi söyle bari(2x)



O beni öptügün dudaklarla

Başka dudaklari nasil öpersin

Aklim almiyor söyle nasil,söyle nasil(2x)



Kendini bu kadar yalniz hissetmedi hic gönül

Al senindir bu ömür,aska feda olsa sana yetermi

Hic biri tutamazki senin yerini

Yar hadi yol yakinken geri dön

Yabanci bir el kirletmeden tenini



O beni öptügün dudaklarla

Baska dudaklari nasil öpersin

Aklim almiyor söyle nasil,söyle nasil



Etiket :

Lara - İhanetin Bekçisi Mp3 Dinle

Lara - İhanetin Bekçisi Müzik Dinle

Lara - İhanetin Bekçisi Şarkı Sözü



Lara Unut




Lara - Unut



KoLay oLmayacak

ELbet üzeLeceğiz

MutLaka bir iz bırakacak

ßeLki de çocuk gibi sana küseceğim

Seneler sonra utanarak



Dokunup birer birer sevdiğin eşyalara

Hatta beLki ağLayacağım

Acı çektiğim doğru ama sen bana bakma

Ne oLursa oLsun seni unutacağım



Seni sevdiğimi unut

SevişmeLerimiz yaLan

Unut benide her yaLan gibi unut

O sevgiLer hiç yoktuLar onLar ümitLerimizdi

Ne ümitLer yaşLandı geL zaman git zaman

AyrıLdığımızı unut yaLnızLıkLar zaten yaLan

Unut benide her yaLan gibi unut



KoLay oLmayacak eLbet üzüLeceğiz



Etiket :

Lara - Unut Mp3 Dinle

Lara - Unut Müzik Dinle

Lara - Unut Şarkı Sözü



Lara Tovbekar




Lara - Tövbekar



Tövbekâr ettin sensiz geçen zamana

Sıyrıldım sakın sanma senden kalan Lara'yla

Bak bana oğlum aşkla oyun oynama

Nasıl bir kader yazdım Tanrım ben bir başıma



Söyle sev sevelim, ister öl de ölelim

Kurban al canım vereyim benden armağan sana



Dertli dertli ah anlat bana dertli

Gururdan mı onurdan mı yoksa derdi

Günahı çok sevabı yok, sorma dertli

Sorun mu çok?

Cevabın yok ağla dertli



Etiket :

Lara - Tövbekar Mp3 Dinle

Lara - Tövbekar Müzik Dinle

Lara - Tövbekar Şarkı Sözü



0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!