Options:

Grup Hepsi film


Grup Hepsi film

Hepsi 1 Hey Girl Röportajı

hey girlSORULAR

1- İlk aşkınızı anlatır mısınız?

2- İlk kez kime “Seni Seviyorum” dediniz?

3- İlk öpüşmenizde ne hissetiniz?

4- Aşkla ilgili en büyük korkunuz nedir?

5- En uzun ve en kısa ilişkiniz ne kadar sürdü?

6- Sevgilinizden beklediğin en önemli şey nedir?

7- Sevgililer Günü hakkında neler düşünüyorsun?

Gülçin

En kısa ilişkim 3 ay

gülçin ve mert1- İlkokuldaydım, kime aşık olduğumu hatırlamıyorum ama. Ben çok utangaç biriyim, o yüzden bunu hiç belli etmiyordum.

2- Kime söylediğimi söyleyemem, ama çok rahat söylemiştim çünkü hislerim çok gerçekti. Gerçek olduğunda zorlanmıyor insan bunu söylerken.

3-
Benim ki biraz maceralı anlatamam herhalde. Sıradan değildi, onu söyleyebilirim.

4- Çok aşık olup yerlerde sürünmek. Aslında deli gibi aşık olmayı çok istiyorum, ama karşılıklı olması koşuluyla.

5- En fazla 2,5 yıl, en kısa 3 ay sürdü.

6-
Olgun ve dürüst olması… Çünkü hepsi çocuk bence.

7-
Bu gün benim için hiçbir zaman özel olmadı ve yine hiçbir planım yok. Nedense, o gün geldiğinde ben hep tek başıma kalıyorum. Bir de hediye alma konusunda çok kötüyüm.

Oğuzhan Yıldız

1- İlk büyük aşkımı 2004 yılında yaşadım. Hatta oyuncu o da. 7 aylık bir ilişki yaşadık.

2- Ona dedim, ama biraz farklı söyledim: “Seni sapık gibi seviyorum” dedim.

3- Çok enteresandı. Beraber film izliyorduk. O beni öptü. Ben çok çekingen biriydim o zamanlar. 6 ay boyunca, hiç dokunmadım bile ona.

4- Tutarsızlık. Bir gün çok iyi davranan birinin, öbür gün ilişkiyi pat diye bitirmesi.

5- En uzun 8, en kısası 4 ay.

6- Bağlılık ve dürüstlük.

7- Çok önemsediğim bir gün değil aslında ama kızlar önemsiyor ve benim de önemsemem gerekiyor gibi hissediyorum.

Cemre

Hiç öpüşmedim

cemre ve emre1- İlk kez aşık olduğumda lisedeydim. Acayip heyecanlanıyordum onu gördüğümde. Bana değişik bir şekilde “günaydın” dediğinde, “Kesin benden hoşlanıyor” diye düşünüyordum.

2- Bunu çok zor söylerim ve söyleyebilmem için çok zaman geçmesi gerekir. Evde salonda da olabilir, sokakta yürürken olabilir, ne zaman gerçekten hissediyorsam o zaman söylerim.

3-
Hiç öpüşmedim. Çok merak ediyorum.

4- Aşkın bitmesi ve sevgilimin benden sıkılması, en büyük korkum sanırım.

5- Hiç ilişki yaşamadım nasıl bir şey olduğunu çok merak ediyorum.

6- Ne olursa olsun, açık konuşsun. Her şeyi söylesin.

7- İnanılmaz ticari buluyorum ve böyle bir gün olduğuna inanmıyorum. Anneler, Babalar günü daha anlamlı.

Cem Avnayim

1- Yuvadan beri aşık oluyorum, 6 yaşındaydım. Biraz fazla aşık oluyorum ben. İlk aşık olduğum kız çok güzel bir kızdı. Ben aşkı yemek yemek gibi bir ihtiyaç olarak gördüğüm için, bana çok doğal gelmişti her şey.

2- Bu tarz şeyler söylemem ben. Sevgimi gösteririm.

3- Çok zevkli ve çok keyifli bir şeydi, 14 yaşındaydım. Bağdat Caddesi’nin tam ortasında öpüşmüştük.

4- Aşkla ilgili korkum yok. Benim aldatılmak gibi bir korkum da yok çünkü eğer aldatılıyorsan, bu senin yüzündendir.

5- En uzun 11 ay sürdü. En kısa ilişkim 20 dakika sürmüştür.

6- Güven.

7- İlk Sevgililer Günümde kavga ettik. Çünkü işim uzadı ve ben buluşmaya geç gittim. O yüzden Sevgililer Günü hakkında pek iyi şeyler düşünmem.

Eren

Yalansız ilişki isterim

1- Bir tane sevgilim oldu benim bugüne kadar, o da dört sene sürdü. Bir arkadaş grubumuz vardı, o da o gruptaydı. 1,5 sene boyunca arkadaştık, ama sonra oyunlarla sevgili olduk.

2-
Bir tek ona söyledim.

3- Heyecanlanmıştım, çok güzeldi. Bir de çok beğendiğim bir çocuktu ve tesadüfen o gün karşılaşmıştım o çocukla. Bu olaydan iki sene önce onu bir yerde görmüştüm ben ve inanamamıştım, ne kadar güzel çocuk diye.

4- Gerçekten çok seviyorsam ve o beni yalandan sevmişse, bunu öğrenmek beni çok korkutur çünkü ben gerçekten çok safça seviyorum.

5- Arkadaşlık süremizle birlikte 5,5 sene sürdü. Hálá da her gün konuşuruz başka da bir şey olmadı zaten.

6- Eğer beni seviyorsa gerçekten, hiç kimseden çekinmeden bana olan sevgisini göstersin isterim.

7-
Güzel bir olay. Biz birbirimize küçük hediyeler alırdık, ama hiçbir zaman özel olarak bunu seremoni haline getirmedik.

Erman Burmalı

1- 19 yaşımdaydım. Daha öncekileri aşk zannediyormuşum, ama değilmiş. Çok güzeldi, sert bir kayaydı, çarpıldım. Hiç umursamadığım ve hiç aşık olabileceğimi düşünmediğim bir anda karşıma çıktı ve aşkın böyle bir şey olduğunu o gün anladım.

2- Çocukluğumda çok söylemişimdir, ama ilk söylediğimi hatırladığım kişi, yine aynı kişi. İlk anda nasıl söylediğimi hatırlamıyorum, sadece söyledikten sonra sürekli söylediğimi hatırlıyorum.

3- 11-12 yaşlarındaydım. Bana çok güzel gelmişti.

4- Herkes gibi aldatılmaktan ve “Seni çok seviyorum” deyip de arkadan bıçaklayanlardan korkarım. Göz göre göre aldatsın, ama gözümün içine bakıp bana aşkını ilan ediyorsa ve iki gün sonra gidiyorsa, bundan çok korkarım.

5- En uzunu 3 buçuk sene sürdü. En kısası da 3 gün.

6- Beni anlayan birisi olsun. Anlaşılabilmek çok önemli çünkü bazen ne yaparsan yap, anlaşılamıyorsun.

7- Sevgilim varsa yaparım, neden olmasın? O gün mutlaka, bir şeyler yapılır. Ama benim için çok önemli bir gün diyemem.

Yasemin

İlk 17 yaşında öpüştüm

yasemin korkut1- İlkokuldaydım, ben dörde gidiyordum, o da beşe gidiyordu. Tolga’ydı adı. O da farkındaydı durumunun, çok tarz bir çocuktu. Giydiği kazağın kolları çok uzun olurdu ve uçları yırtık pırtık olurdu.

2- Herhalde 15 yaşındaydım, kime dediğimi hatırlıyorum, ama söylemeyeceğim. Onu görünce böyle kalbim deliler gibi atardı çok iyi hatırlıyorum.

3- 17 yaşındaydım. Yanımda Gülçin vardı. Çocuk benden iki yaş büyüktü. Bir şey hissetmemiştim aslında, “Ne bu ya?” olmuştum.

4-
Aşk zaten korkutucu bir şey!

5- En kısa ilişki diye bir şey yok aslında çünkü o ilişki değil. Yazlıktaydık, biri vardı. Sonra benim arkadaşımın arkadaşı olduğunu öğrendik. Arkadaşlarım beni biraz etkiledi ve dene bu çocukla dediler. Bir hafta dayanabildim. En uzun ilişkim de iki sene sürdü.

6- Karşımdaki işime saygı duysun. Anlayış çok önemli. İşime saygı duymuyorsa benim hayatımda olamayacak demektir. Telefon açamadığımda, “Neredeydin sen?” diye bir ses duymak istemiyorum telefonda. İşime saygı ve anlayış o kadar:)

7- Sevgililer Günü hakkında bir şey düşünmüyorum çünkü sevgilim yok.

Yusuf Akgün

1- 17 yaşındaydım aşık oldum. Hálá beraberiz.

2- Ona… Lisede tanıştık, önce arkadaştık, sonra bir baktık sevgili olmuşuz.

3- Yorum yok…

4- Aşksız kalmaktan korkarım.

5- En uzun 6 sene, en kısa 6 sene.

6- Huzur.

7- Uzun zamandır beraberiz biz. Çiçekli balonlu kutlamalardan tutun da pırlantalı hediyelere kadar vardırdık olayı. Ama artık Sevgililer Günü bana daha çok ticari bir kavram olarak geliyor. İnsan sevgilisine sevgisini sunmak için tek bir günü beklememeli bence.

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!