Options:

Bengü Şarkı Dinle

Bengu Gezegen




Bıktım bu yalnızlıklardan,
Sebepsiz haksızlıklardan,
Zorunlu ayrılıklardan…

Gereksiz çekip gitmekle,
Dert üstüne dert bindirmekle,
Kırılmış kalp hırsızlardan…

Ne inancım kaldı bu aşka,
Ne de sancım var,
Ne inatla kalbimi kırdın,
Ne kazancın var…

Yürek az çok kendine geldi,gidecek yer var,
Önümüzde koskoca bir yıl coşacak yer var…

Tıkadın bütün yollarımı, sana verdiğim yıllarımı,
Biriken tüm imkânlarımı, alıp çek git…
Sana verdiğim son hediye, beni bir daha görme diye
Gezegendeki son gemiye, binip çek git…


Bengu Doya Doya Tat




Senden bana ne yar olur, ne de arkadaş;
Anladım senin yolun, benim yolum değil.
Daha önce seviyordum, bunu böyle bil.
Gururun aşkını yeniyorsa; aşkın aşk değil.
Yalandı seninle geçen günlerim,
Tasını tarağını topla git, eski sevgilim.
[Nakarat]
Şimdi çok zamanın olacak,
Düşün taşın hadi çık içinden.
Tek başına uykunun tadını;
Doya doya tat, göreyim seni ben.

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!