Options:

Duman Dinle

Duman Dinle




Gidiyorum gözüm arkada
Kaçamadık buradan başbaşa
Hangioje yakışmaz ki kız sana
Ver elini bana

Gel yanıma gir koluma
Gel yanıma gir kolumaa

Doyamadım dönüp bakmaya
Ne de güzel durmuş yan yana
Hangi oje yakışmaz ki kız sana
Ver ayagı bana
Gel çökoynaşma kaykıl san defa

Gel yanıma gir koynuma
Gel yanıma gir koynumaa


Duman Halimiz Duman




Giderek dağı,duvarı aştık,
Yardan uzak aleme daldık,
Aman aman çaresiz kaldık,
Halimiz Duman amaaaan...

Giderek kanımız zehir dolmuş,
Yoldan çıkan kurda yem olmuş,
Dost dediğin kalbini soymuş,
Halimiz duman amaaan
Halimiz duman amaaan

Nerde yaşarsan yaşa babaam,
Sevgi,aşk heeepsi yalaaan,
Giderek dağı,duvarı aştık,
Yardan uzak aleme daldık,
Aman aman çaresiz kaldık,
Halimiz Duman amaaaan...

Nerde yaşarsan yaşa babaam,
Sevgi,aşk heeepsi yalaaan
Giderek kanımız zehir dolmuş,
Yoldan çıkan kurda yem olmuş,
Dost dediğin kalbini soymuş,
Halimiz duman amaaan
Halimiz duman amaaan
Halimiz duman amaaaaan...

Duman En Güzel Günüm Gecem




kafadan attım salladım
türkülerden de çaldım
sahnelere çıkıp içtim oynadm
ben gönülden inandım

şarkını seç gel benimle
beraber bağıralım
dalganı geç sen benimle

elini verdin sıkmadım
boynundan sarıldım
tekme tokat öne geçtin bıkmadın
sen gönülden inandın

şarkını seç gel benimle
beraber bağıralım
dalganı geç sen benimle

en güzel günüm gecem sizinle
bu nasıl sevgidir böyle
en güzel günüm bu gece
çalarım söylerim keyfe


Duman Seni Kendime Sakladım




Onu bunu bilmem anlamam
kim ne derse desin lan
arkanızdan yol almam
onlar ister alınsın
isterlerse darılsın

onu bunu bilmem karışmam
kim ne derse desin lan
ben alınıp satılmam
onlar ister alınsın
isterlerse satılsın

seni kendime sakladım
hepsini ben hesapladım (2)

onu bunu bilmem anlamam
kim ne derse desin lan
işte meydan işte can
onlar ister kapışsın
isterlerse barışsın

seni kendime sakladım
hepsini ben hesapladım

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!