Options:

Alişan Şarkı Dinle

Alisan İkimize Birden




Anladim ki askin bir anlami yok
Mesele sadece gurur
Ayrilik bizi vursada
Tek çikar yoldur

Bu nasil bir savasti anlayamadi
Kalici bizdeki hasar
Istesemde kapanmiyor
Açilan yaralar

Offff bu nasil dünya
Belkide hersey yalan
Dogru yer yanlis zaman

Ikimize birden yükleniyorlar
Ama sen aglama
Durma git bunada alisirim
Olmasanda seni yasatirim

Alisan Soz Mu




Ben ne acılar çektim, senden çekmem istemem
Ben ne yalanlar duydum, senden duymak istemem
x 2

Beni sevecek misin, her zaman bu dünyada
Canım diyecek misin, yemin et söz ver bana

[Nakarat] x 2
Söz mü
Ayrılmak yok söyle bana
Söz mü
Darılmak yok söyle bana
Söz mü
Ağlatmak yok söyle bana söz mü

Alisan Olay Bitmiştir




Belki seni son görüşüm, yakışıyor mu bu U dönüşün?
Ortasına dayanamam bu kaçıncı hoş görüşümüm
Senin cebinde başka düşlerin var, benim üzülmek için nedenlerim
Sen güneşli evlerde uyu, benim kaldırım taşlarım var

[Nakarat]
Bu konulara girmeyelim
Olay bitmiştir büyütmeyelim
Eski günlerin hatrına iki yabancıya dönüşmeyelim
x 2

Fazla derin düşünmeyelim, böyle lüzumsuz görüşmeyelim
Aşkın bir umudu vardır bir de onu yitirmeyelim
Senin cebinde başka düşlerin var, benim üzülmek için nedenlerim
Sen güneşli evlerde uyu, benim kaldırım taşlarım var


Alisan Sari Guller




SENİ SARI GÜLLERE BENZETİYORUM AMA AYRILIK KOKMA
SENİ YANA DÖNE ARIYORUM HER TARAFTA GÖZDEN KAYBOLMA

GÖRÜLÜRKİ İKİMİZİNDE GÖNLÜNDE AŞK VAR
SANILIRKİ İKİMİZDE OLAMAYIZ YAR

SEN YARALI BEN YARALI DERTLER BİZE TEK SIRALI
YARALARIMIZ KABARIR GÜN BATARKEN AKŞAMLARI

SENİ UÇURUMLARA BENZETİYORUM AMA UÇMAYA KALKMA
SENİ DELİLER GİBİ İSTİYORUM AMA DELİYİM SANMA

GÖRÜLÜRKİ İKİMİZİNDE GÖNLÜNDE AŞK VAR
SANILIRKİ İKİMİZDE OLAMAYIZ YAR

SEN YARALI BEN YARALI DERTLER BİZE TEK SIRALI
YARALARIMIZ KABARIR GÜN BATARKEN AKŞAMLARI...

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!