Options:

Gamze Kıvılcım Ellerinde Oleyim

Gamze Kıvılcım Ellerinde Oleyim




Gamze Kıvılcım - Ellerinde Öleyim



Bir ah gibidir sana olan bu sevdam

Sendin gerçeğim aşkımız olsa yalan

Yanıyorsun içimde bir ateş gibi

Ahhh

Söndüremedim ne kadar çok yaksanda

Yangınım sön sön ölüm hasretinde

Ne olur dön kayboldum sensizlikte

Sabrım küllendi o yakan ateşinle

İstersen göm göm öleyim ellerinde



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Ellerinde Öleyim Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Ellerinde Öleyim Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Ellerinde Öleyim Şarkı Sözü



Gamze Kivilcim Birakma Beni




Gamze Kıvılcım - Bırakma Beni



Terkedip gidiyor tüm sevdiklerim kaldım yine yapayalnız

Hüzün dolu günlerim ve unutamadıklarım

Geriye kalan tek hatıra siyah - beyaz resimler

Kayboldum yaşarken yalanlar içinde

Tek gerçek sendin sen de bırakıp gittin

Sende bırakıp gittin...



Hadi geri dön bırakma beni

Hadi geri dön bırakma beni

Hadi geri dön bırakma beni

Hadi geri dön bırakma beni



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Bırakma Beni Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Bırakma Beni Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Bırakma Beni Şarkı Sözü


Mine Cayiroglu Olum Yalan




Mine Çayıroğlu - Ölüm Yalan



dostuna gücendiğin, kavgalara üşendiğin,

kendine razı olduğun gün, o gün dolar, dolar zaman



gündüze usandığın, ay ışığıyla yıkandığına

gözyaşına razı olduğun gün

o gün dolar, dolar zaman



bazı dillerde yalan



gerçek neymiş, neymiş yalan

ne meleksin,nede şeytan

insansın sen hatırlarsan

ölüm yalan, ölmedinki

ölüm yalan, görmedin ki



başlanmışsa biter er geç, zaten budur gerçek olmak

doğmak-ölmek hep ölümden sözetme bari

kaçırdığın zaman ani, re-enkarne olcan yani

gidiş-geliş kaç saat, pes ne beceri yani



sokaklarda ağladığın, kuşkularlara usandığın,

yalana bile razı olduğun gün, o gün dolar zaman



bazı dillerdedir yalan



Etiket :

Mine Çayıroğlu - Ölüm Yalan Mp3 Dinle

Mine Çayıroğlu - Ölüm Yalan Müzik Dinle

Mine Çayıroğlu - Ölüm Yalan Şarkı Sözü


Mine Cayiroglu Kaliyorsun Oyle




Mine Çayıroğlu - Kalıyorsun Öyle



ismini yazdım kağıdıma

tam karşıma astım bakıyorum

yavaş, yavaş alışıyorum o kağıda

yabancılaşıyorum, aşıyorum



kimi zaman oluyor aşıyorum

kimi zaman oluyor düşüyorum

kimi zaman oluyor, olmuyor

yaşadığın bile şaşıyorum



unutamam o sözü diyorsun geçiyor

unutamam o yüzü diyorsun geçiyor

acısı-tatlısı-ekşisi-tuzlusu derken;

bir gün biri çıkıyor karşına

e hoştu amma

ve söylüyor ismini

kalıyorsun

kalıyorsun

kalıyorsun

öööööööle


0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!