Options:

Serdar Ortaç Şarkı Dinle

Serdar Ortac Asrın Hatası



Bir kere sevdi gönül
Mevsim bahar olsa da
Yandı tutuştu gönül
Kalbi bir taş olsa da

Bin kere söylüyorum
Bir kere dinlesen
Bak yine söylüyorum
Aşk için ölmese de

Değmez sana değmez
Aşkın öyle çok büyük ki Kimseye boyun eğmez Bilmez kıymet bilmez
Yaran öyle çok derin ki Kimse onu silemez


Allah'tan kork
Sevmekten kork
Başka çaren yok

Karşıma bir daha çıkma sakın
Bence bu asrın hatası olur
Kendime başka bir aşk bulurum
Sen beni hiç sevmesen de olur


Serdar Ortac Mesefa




Bir zamanlar sevdiğin,
Aşkı bildiğin günler oldu mu?
Bana güller verdiğin,
Tatlı nameler gerçek oldu mu?

bir zamanlar sevdiğin
Aşkı bildiğin günler oldu mu?
Bana güller verdiğin,
tatlı nameler mevsim oldu mu?
Hiç yüzünden darılmak,
Her güzel şeye alınmak,
Bitik ve mutsuz anılmak,
Alın yazımsa, sildim çoktan

Peşimdem gelirsen,
Aşk için direnirsen,
Nerede yanlış bilirsen,
Çözmeyi düşünürsen,
Belki bir gün bulursun,
Ama sen onu da unutursun,
Boşver...

Yüreğinden yaralı, bizim hikayemiz
Kaderimden kalanı, silsem de gitmiyor
İki sohbet aralı, bütün mesafemiz
Geldim anlamıyor...


Serdar Ortac Yar Diye Diye




Efendiyim aslında
Bulunmaz eşim
Malatya civarında
Bir yar sevmişim
Erkeklikten dergahından
Geçmez sevdalar
Babam bilmez aslında
Erkekler ağlar
Kırkından sonra amcam
Çeker halayı
Amcamın zamanında
Halay mı vardı
Ağzın dilin kavrulsun
Kapansın yollar
Seven bilir aslında
Erkekler ağlar
Belki ben bunu çoktan beri hakettim
Ömrümün tamamını sende tükettim
Kim bilir belki sana kavuşacağım
Belki de genç yaşımda yaşlanacağım
Yar diye diye yandım bir yar var diye
Bu yaşımda azdım diye fazlası zarar diye
En azı karar diye açıkta kaldım

ismail YK Canım acıyor


ismail yk canım acıyor şarkı sözü 2008



beteri yok beteri yok bu acının beteri yok



çaresi yok hiç halim yok



çok sevdiğim vurdu beni acımadan



unutamadım unutamadım beni unutanı unutamadım



unutamadım unutamadım beni unutananı unutamadım



bu halimi istemem görmesin



saklayın beni mutlu zannetsin



boş vermişim kendi kendimi



beni çok mutlu bilsin



beni mutlu zannetsin



canım acıyor içim sızlıyor



onu düşününce başım dönüyor



allahım sen yardım et



bu kulun yoksa ölüp gidecek



ben kendimi bilemez oldum



ne zaman bu acım bitecek



bugünüm işkence oldu yine



aklıma geliyor kahretsin yine



ağlamak yazılmış bu kaderime



ayrılık acısına dayanamam ben




0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!