Options:

Nilo Dinle

Nilo Bilemezdik




Nilo - Bilemezdik



İlk Gördüğüm anda sana aşık oldum

Gözlerine baktığımda kendimi buldum

Tek Bir engel vardı senden çok uzaktaydım

Ama seni Bir tek seni içimde yaşarım



Aylar yıllar oldu seni bekliyorum

Hala İçimde bir umut taşıyorum

Güzel Günleri sanki tekrar yaşayacağız

Senle birlikte olup mutlu olacağım



Bilemezdik severek ayrılacağımızı

Bilemezdik birbirimizden kopacağımızı



İstediğim, istediğim tek şey sensin

İnan bana sevgilim bir tek şey sensin

Sendin benim hayatıma anlam katan

Yaşama nedenim olan

Öyle bir girdin ki kalbime

Çıkmamak üzere yerleştin bu yüreğime

Ne kadar isterdim yanında olmak sana sarılmak

Gözlerinin içine bakarak seni seviyorum demeği

Ne çok isterdim bir bilsen..



Aylar yıllar geçti seni bekliyorum

Hala içimde bir umut taşıyorum

Güzel günleri sanki tekrar yaşayacağım

Senle birlikte olup mutlu olacağım



Bilemezdik severek ayrılacağımızı

Bilemezdik birbirimizden kopacağımızı

Ger dön desen hiç düşünmeden geri dönerim

Çünkü seni bir tek seni canımdan çok sevdim



Her zaman kalbimde taşıdım seni

Kimseler,kimseler alamadı yerini

Olmadı senin kadar kimse sevmedi beni

Yıllardı seni bekliyorum hep bir umut taşıyordum içimde

Belki bir gün belki bir gün yeniden karşılaşırız

Ve yeni bir sayfa açıp yarım kalan aşkımızı sonsuza dek yaşarız diye

En sonunda en sonunda karşılaştık

Ve anladım ki sende beni hala beni seviyorsun

Öyleyse ,öyleyse neyi bekliyoruz

Bana geri dön de hiç düşünmem gelirim sevdiğim

Senden bir tek ışık bekliyorum

Bana geri dön

Bana geri dön

N'olursun sevdiğim

Seni çok ama çok seviyorum

Hep sevdim ve hepte seveceğim

Onca acılar çektik birlikte direndik

Ama yine de yine de içimizde yaşattık sevgimizi

Baksana onca yıllar geçmiş biz hala yenilmemişiz bir tanem

Hadi, hadi sevgilim n'olur elini uzat bana

Korkma ,korkma hiçbir zaman bırakmam elini

Geri Dön desen hiç düşünmeden geri dönerim

Çünkü seni Bir tek seni canımdan çok sevdim



Etiket :

Nilo - Bilemezdik Mp3 Dinle

Nilo - Bilemezdik Müzik Dinle

Nilo - Bilemezdik Şarkı Sözü



Nilo Seni Seviyorum




Nilo - Seni Seviyorum (ft. Ramo)



-RAMO-

Can, can bize emanet, dunya bize yelektir

Misafir misafirhanemiz… devre felektir

Omrumu israf edip erittim

Bundan boyle hakkeden sen gerekti

Ozledim bana umut veren sozlerini

Yalan dolu gozlerini

Beni hergun aglattigin gunleri

Seni sevmiyorum seni sevmiyorum demeni

Cok ozledim coook…

Kalpsiz olsan da bana soz verip kacsan da

Beni sevmesen de istemesen de

Gozlerini gozlerini gozlerini ozledim



-NILO-

Sanma ki sanma ki sana olan sevdam bitecek

Bu kalbim bu kalbim baskasini sevecek

Bedenim bedenim baskasinin olsa bile

Ruhum kalbim tek senin olacak

Soz verip kacmadim

Yalandi yalandi seni sevmiyorum diyisim

Mecburdum mecburdum bunu soylemeye

Senin icin senin icin yaptim

Canina kiymasinlar diye yaptim Vurmasinlar diye yaptim

Beni senden kopardilar beni canimdan ayirdilar

Sen olmasan yasarmiyim saniyorsun, Sensizlik bana olum

Ister miydim o guzelerinin yansimasini

Ister miydim kalbinin sanciyla dolmasini

Ister miydim senden ayrilmayi

Istemezdim asla asla, Ben de seni ozledim

Ben de seni ozledim bitanem



-RAMO-

Ozlememek elde mi senin gibi senin gibi birini

Layik degildim belki sana, Yeterince sevmedim belki

Ama sana layik olmak icin Cabaladigim gunleri gunleri cok ozledim

Birgun birgun sende seversin Karsiliksiz karsiliksiz aska dusersin

Ozlememen gereken seyleri ozlersin

Anca o gun iste o gun o gun beni anlarsin beni anlarsin



-NILO-

Nolursun sus yeter Kendini suclama artik

Layik olmadigini dusunuyorsun Oysaki oyle degil

Benim icin benim icin senin sevgin Senin askin daglar kadardi

Karsiliksiz ask degildi Bende seni olumune seviyorum

Ama ama zorla beni senden ayirdilar Sen bunu bilmesen de

Hissetmesen de… Belki bedenlerimizi ayirdilar

Peki ya peki ya kalplerimizi

Kalplerimizi asla ayiramicaklar hic bir zaman

Buna izin vermicem asla… Unutma biz bir caniz

Belki bu hayatta sonsuza dek birlesmeyecek ellerimiz

Ama ama yuce tanrim bizi yanina aldiginda

Kim bilir olur ya hani orada bizi birlestirir

Ve ruhumuzu rahata kavusturur

Unutma bebegim seni orada bekliyecegim

Seni seviyorum seni seviyorum

Ve hep sevecegim hep sevecegim

Seni seviyorum



Etiket :

Nilo - Seni Seviyorum Mp3 Dinle

Nilo - Seni Seviyorum Müzik Dinle

Nilo - Seni Seviyorum Şarkı Sözü



Gulay Feride




Gülay - Feride



Giresun'un içinde iki sokak arası

Altı kurşun attılar üçte bıçak yarası



Vuruldum düştüm yere

Gidemedum uzağa

Ne edelum Feride'm

Düşürdüler tuzağa



Giresun'un içinde yeşil fınduk bahçası

Vurdular Feride'mi yere düştü bohçası



Vuruldum düştüm yere

Gidemedum uzağa

Ne edelum Feride'm

Düşürdüler tuzağa



Giresun'un içinde gezerum yali yali

Feride'mi vuranın çekilir mi vebali

Etiket :

Gülay - Feride Mp3 Dinle

Gülay - Feride Şarkı Sözü



Gulay Kendine İyi Bak




Gülay - Kendine İyi Bak



Yanyana geçen geceler unutulup gider mi?

Acılar birden biter mi?

Bir bebek özleminde seni aramak var ya,

Bu hep böyle böyle gider mi?



Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi?

Dikenleri göğü deler mi?

Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya,

Bu hep böyle böyle gider mi?



Kendine iyi bak beni düşünme

Su akar yatağını bulur

Kendine iyi bak beni düşünme

Su akar yatağını bulur



İçimdeki fırtına, kör kurşunla diner mi?

Kavgalar kansız biter mi?

Bir mavzer çığlığında seni aramak var ya,

Bu hep böyle böyle gider mi?



Şu kahpe dünya seni bana düşman eder mi?

Dostluklar birden biter mi?

Bir kardeş selamında seni aramak var ya,

Bu hep böyle böyle gider mi?



Söz: Ali Çınar & Müzik: Ahmet Kaya


0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!