Options:

Taner Şarkı Dinle

Taner Affetmedim Kendimi




Taner - Affetmedim Kendimi



Bir günah işledim kaybettim seni

Bilirim geriye dönmezsin

Bir günah işledim çok üzdüm seni

Bilirim bir daha sevmezsin



Her gece seni özlediğimi

Söylesem de

Faydası yok bilirim

Her gece seni unutmak için

Sevişsemde

Sen başkaydın sevgilim



Ben hatalarım için

Sana yaptıklarım için

Hiç affetmedim kendimi

İnan bana hala sızın içimde

Ağlarım düşündükçe

Hiç affetmedim kendimi



Etiket :

Taner - Affetmedim Kendimi Mp3 Dinle

Taner - Affetmedim Kendimi Müzik Dinle

Taner - Affetmedim Kendimi Şarkı Sözü





Taner Ayni Perde




Taner - Aynı Perde



Dert yine dert, bıktım senden

Git hadi git koptuk zaten

Her sebebin bendim madem

Neden sustun, neden



Olanlar oldu, yakalandık

Fırtınadan yara aldık

Olanca sevda bir kalemde

Silinip gitti



Yıllarca aynı rol, aynı perde

Yıllarca aynı ev aynı yerde

Sevdim de katlandım bunca derde

Ama çok yanlıştı

Adı yanlış aşktı

Ama suç hep bende



Etiket :

Taner - Aynı Perde Mp3 Dinle

Taner - Aynı Perde Müzik Dinle

Taner - Aynı Perde Şarkı Sözü

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!