Options:

Gamze Kıvılcım Gidene

Gamze Kıvılcım Gidene




Gamze Kıvılcım - Gidene



Zaman zaman değil

Her zaman içimde ateşin

Unutmak ne mümkün

Gözlerimdeyken suretin



Yaralar kapanırmış

Her derde varmış deva

Geçmedi geçmiyor kapanmıyor bu yara

Sen yokken olmuyor anlasana

Sen yokken olmuyor anlasana



Kim sevebilir ki bırakıp gideni

Ama ben hep sevdim seni

Kim beklerki her gün seni

Benim beklediğim gibi



Yaralar kapanırmış

Her derde varmış deva

Geçmedi geçmiyor kapanmıyor bu yara

Sen yokken olmuyor anlasana

Sen yokken olmuyor anlasana



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Gidene Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Gidene Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Gidene Şarkı Sözü


Gamze Kivilcim Olmuyorsa Olmuyor




Gamze Kıvılcım - Olmuyorsa Olmuyor



gecenin sessizliği vurur kalbime

oysa aydınlıklar içimde

ne çok çığlıklar duyulurdu

yüreğimin derinliklerinde



içimi acıtmadan git şimdi

olmuyorsa olmuyor işte

kalbimi paramparça etmeseydim

bir yerin olurdu

ama git şimdi



sen ben olabilseydin

bendeki seni görseydin

bir yerin olurdu

ama git şimdi



içimi acıtmadan git şimdi

olmuyorsa olmuyor işte

kalbimi paramparça etmeseydin

bir yerin olurdu

ama git şimdi



sen ben olabilseydin

bendeki seni görseydin

bir yerin olurdu

ama git şimdi



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Olmuyorsa Olmuyor Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Olmuyorsa Olmuyor Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Olmuyorsa Olmuyor Şarkı Sözü



Gamze Kivilcim Birsen Duysan Yeterdi




Gamze Kıvılcım - Bir Sen Duysan Yeterdi



Gece çöker tüm hüzünler

Üstüne üstüne gelir bazen

Bütün hatıralar birde sen

Birde sen gelirsin aklıma

Kalbımde yerin yok artık

İki nedenle seni düşündüm

Her gece adını anmadan

Uykuya yenik düştüm aaaaa

Haykırıyorum dünyaya

Sesimi duyan olmuyor

Bir sen duysan yeterdi yarrr

Sesim sana varmıyor .



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Bir Sen Duysan Yeterdi Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Bir Sen Duysan Yeterdi Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Bir Sen Duysan Yeterdi Şarkı Sözü



Gamze Kivilcim Cocuksu




Gamze Kıvılcım - Çocuksu



Çocuğuz ikimizde

Gerçek aşkı tutamaz

Kaybolmuş kayıp sevdalardan

Kavuşmaya umuduz

İnatla beş dakikaya karşı koymuyoruz

İhtiyacım olan sadece sensin bunun içinse beş dakika

İhtiyacım olan sadece sensin bunun içinse beş dakika

İhtiyacım olan sadece sensin bunun içinse beş dakika

Sence de büyüdük mü

Alıştık bak acılara

Hasretim tüm dostlara

Özgür balıklara

İnatla beş dakikaya karşı koymuyoruz

İhtiyacım olan seni silmek bunun içinse beş dakika

İhtiyacım olan beni silmek bunun içinse beş dakika

İhtiyacım olan çekip gitmek bunun içinse beş dakika



Etiket :

Gamze Kıvılcım - Çocuksu Mp3 Dinle

Gamze Kıvılcım - Çocuksu Müzik Dinle

Gamze Kıvılcım - Çocuksu Şarkı Sözü

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!