Options:

Oğuzhan Koç Müthiş Yetenek

Oğuzhan Koç Müthiş Yetenek

Oguzhan Koc

Sitemde daha önce bir çok yetenekli sanatçıya yer verdim, ancak hemen hepsi müzikle ilgileniyorlardı. Şimdi sizlere tanımanızı istediğim yeni bir yetenekten bahsedeceğim. Şimdi şöyle ki; bilen bilir yenisesler.net diye bir web sitem var, orada youtubede bulduğum amatör şarkıcıları bir araya topluyordum, Oğuzhan koçun gül ki sevgilim şarkısına da rastladım, amatör şarkılar genellikle slow olur ama gül ki sevgilim onlardan farklı olarak hareketli ve çok eğlenceli bir şarkıydı. Buyrun gül ki sevgilim şarkısının mp3′ünün linkini de vereyim sizlere “Tıklayın“. Daha sonra sitemdeki bir proje için Oğuzhan koçla iletişime geçmem gerekti, bir şekilde mailine ulaşıp gül ki sevgilim şarkısı hakkında bilgi aldım ve öğrendim ki gül ki sevgilim şarkısını Ferhat Göçere vermiş. Daha sonra bu şarkıyı Ferhat göçerden de dinleme fırsatı buldum. Tüm bunların üzerine geçtiğimiz günlerde sitemde Ferhat Göçerin gül ki sevgilim şarkısını söylemesiyle ilgili yazdığım bir yazıya yapılan yorumlarda, birinin Oğuzhan Koç’un Çok güzel hareketler bunlar’ın ilk bölümlerinde ki “Behlül” karakterini canlandıran kişi olduğunu yazdığını gördüm. Yine aynı bölümde izleyenler “Aduket” adlı şarkıyı hatırlayacaklar. Oğuzhan koç belli ki on parmağında on marifet olan bir çocuk. Kardeşim, hem müzik yapacaksın hemde iyi yapacaksın, üstüne üstlük oyuncu olup yaptığın müzikle oyunculuğunu çok iyi sentezleyebileceksin, kolay iş değil.

Ayrıca BKM Mutfak oyuncuları arasında Ersin ve Eseride yakından takip etmenizi öneririm. Çok güzel hareketlerde bu iki arkadaşı ilzeyip gülmekten yerlere yatmayan yoktur herhalde.

0 Comments so far »

Leave a comment

SOHBET EDELİM..!